sobota, 24 grudnia 2011

xD



` Ej ! beybe , beybe . ♥ `

` Cały ten zabawny szajs. < 33 `

` Stan zakochania to rozkosznego oszołomienia i euforii...♥ `

` i wyobraź sobie, że co drugie bicie mojego serca, należy do Ciebie. ♥ `

` Kiedy Cię poznałam rozpoczął się najpiękniejszy rozdział mego życia. :* `

` Śmiech opromienia świat niczym słońce!; * 

- Pisałaś tą piosenkę z myślą o kimś ?
- Niee, chociaż Tak... Napisałam ją z myślą o Tobie. < 3

` Ktoś nazwał moje szczęście Twoim imieniem, wiesz? ; * `

` Kochanie .. powiedz mi, że od dziś nie ma innych !

` byśmy byli wyspą szczęścia w tym morzu fałszu .. ♥ `

` przytulił się do niej tylko raz, a ona zakochała się w tym uścisku..

` ej kochanie. chodź pobawimy się wiatrem.`

` Uwielbiam gdy się do mnie uśmiechasz. ♥ `

` Kocham Cię . ♥ `

Każda chwila z Tobą była szczęściem, nie błędem.

Przytuliłam Go po raz ostatni. Nic nie zrobiłam,a przecież czułam,że Go tracę..

Marzymy o ideałach, zakochujemy się w idiotach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz